Clausula Becas Lazos

Les Beques Lazos clausuren la seva segona edició amb la presentació dels projectes d'empresa

Celebrem l’èxit de la cloenda de la segona edició de les Beques Lazos, un programa que té com a objectiu donar suport a joves amb discapacitat en la seva formació i accés al mercat laboral.

Durant l’esdeveniment, l’alumnat va tenir l’oportunitat de presentar els plans de negoci que han desenvolupat al llarg del curs. Els seus projectes, plens de creativitat i innovació, van demostrar el gran potencial que tenen aquests joves per triomfar en el món empresarial.

Cada equip va ser guardonat amb un premi en reconeixement al seu principal valor:

• Empresa més sostenible: Reconeixement a l’empresa que ha demostrat un major compromís amb el medi ambient.
  • Empresa més escalable: Reconeixement a l’empresa amb major potencial de creixement.
  • Empresa més social: Reconeixement a l’empresa amb major impacte social.
  • Empresa més innovadora: Reconeixement a l’empresa amb la idea més original i disruptiva.
  • Empresa més tecnològica: Reconeixement a l’empresa que ha fet un major ús de la tecnologia per desenvolupar el seu producte o servei.

L’emoció i l’orgull es respiraven en l’ambient durant la clausura. Els joves, acompanyats per les seves famílies i els seus guies, van gaudir d’un moment especial en el qual es van reconèixer els seus esforços i es van celebrar els seus assoliments.

Les Beques Lazos són possibles gràcies al suport de Fundació “la Caixa”, Medichem, S.A. i Fundació Occident. Agraïm profundament el seu compromís amb la inclusió i el desenvolupament de les persones amb discapacitat.