Clausura Powernauts

La quarta edició de Powernauts culmina amb resultats positius per als participants

Ens complau celebrar la clausura de la IV edició de l’acceleradora Powernauts, l’única a Espanya que brinda suport i acompanyament a emprenedors amb discapacitat. Durant el programa, hem tingut l’oportunitat de presenciar l’evolució dels seus negocis i estem encantats de veure els excel·lents resultats que han obtingut.

Els emprenedors i emprenedores de Powernauts han treballat dur i incansablement per impulsar les seves empreses. Han participat en tallers, mentories i sessions de networking, adquirint les habilitats i coneixements necessaris per portar els seus projectes al següent nivell.

En aquesta edició, hem pogut acompanyar a:

• Marina Escrivá – La meva primera ecografia 5D: Ecografies 5D a clínica, ambulància i domicili.
  • Joan Puigoriol – Capuxí: Equip educatiu multidisciplinari especialitzat en el treball amb infants, joves i adults.
  • Antonio A. – Serviscout: Plataforma que connecta pimes, autònoms i emprenedors amb els millors proveïdors de serveis.
  • Mireia de No Honrubia: Maquetadora i portadista.
  • Gemma Redondo: Advocada en Drets Humans.
  • Analía Martínez Ortuño – Mimarell: Sabates elegants amb tecnologia confort.

És un orgull veure la seva dedicació, talent i esperit emprenedor. No tenim dubtes que les seves empreses continuaran creixent i collint èxits en el futur.

Enhorabona a tots els participants de Powernauts! Els desitgem molt èxit en els seus futurs projectes.

Els nostres programes d’emprenedoria són possibles gràcies al nostre patrocinador principal, BNP Paribas; al patrocini d’Amazon, Fundació Occident, King i Volkswagen Group España Distribución; a la subvenció del 0,7% d’IRPF de la Comunitat de Madrid i amb el suport del Departament d’Empresa i Treball i del Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya.