Clausura AyE

Aprèn i Emprèn celebra la seva clausura amb 7 projectes premiats amb una ajuda de 5.000 euros

Un total de 25 emprenedors amb discapacitat han culminat amb èxit la 10a edició a Barcelona i la 9a a Madrid del programa Aprèn i Emprèn, una iniciativa de foment de l’emprenedoria en col·laboració amb la prestigiosa escola de negocis ESADE.

Durant el programa, els participants han rebut formació, acompanyament i mentoria per transformar les seves idees de negoci en empreses sostenibles. Al llarg d’aquesta edició, s’han desenvolupat un total de 21 projectes de diversos sectors, dels quals 7 han estat guardonats amb una ajuda econòmica de 5.000€ per impulsar la seva posada en marxa.

Els projectes premiats destaquen per la seva originalitat, impacte social i potencial de negoci:

• Bix: Calcetes d’obrir i tancar que faciliten el vestir i desvestir a persones amb mobilitat reduïda.
  • TaIX: Aplicació de missatgeria accessible que permet a persones amb discapacitat comunicar-se de forma fàcil i efectiva.
  • Ikigai Beach Club: Guingueta de platja que ofereix un espai d’oci i gaudi per a tothom.
  • Ojitos amarillos: Agència d’ esdeveniments especialitzada en entitats del Tercer Sector que ajuda a visibilitzar la seva tasca social.
  • Esther con H: Il·lustradora i educadora artística.
  • Tuttobene_luxury: eCommerce de joieria, accessoris de luxe i moda en col·leccions privades.
  • Asociación Kune: Entitat que entrena gossos d’ assistència per a persones amb TEA i mobilitat reduïda, millorant la seva autonomia i independència.

A més dels projectes premiats, l’edició ha comptat amb altres 14 participants que han desenvolupat idees de negoci innovadores i amb gran potencial. Entre ells es troben:

Des de Fundació Prevent, sentim un gran orgull del progrés que han assolit aquests emprenedors al llarg del programa i la dedicació, talent i esperit emprenedor que han demostrat.

Així mateix, volem agrair a la Victoria Fernández, tutora i coordinadora d’alumnat durant 9 edicions a Barcelona, pel seu enorme compromís amb el programa i li desitgem molta sort en la seva nova etapa.

Aprèn i Emprèn és un clar exemple de l’impacte positiu que pot generar la col·laboració entre diferents entitats per promoure la inclusió laboral i l’emprenedoria de les persones amb discapacitat.

Enhorabona a totes les persones participants!