XXVIII Campionat de Catalunya d’Altetisme Adaptat - XIII Open Prevent

• El Campionat de Catalunya és una competició inclusiva.Van participar 80 nens i més de 50 atletes adults de 15 clubs diferents.
Galería de fotos Open Prevent
Consulta els resultats

El dissabte 6 de maig de 2017 Santa Coloma de Gramenet va acollir la prova d’atletisme adaptat més important a nivell autonòmic. Més de 130 atletes amb i sense discapacitat van participar en les diverses proves, amb marques puntuables al rànquing internacional IPC.

El Campionat de Catalunya d’Atletisme Adaptat 2017 - Open Prevent, organitzat per  la Federació Esportiva Catalana de Paralítics Cerebrals (FECPC) i la Fundació Prevent, juntament amb la FCECS i la FCEDF, es va dur a terme al Camp d’Atletisme Antoni Amorós.

Es tracta d’una competició que compta amb l’oficialitat del Comitè Paralímpic Internacional (IPC), que garanteix que totes les marques aconseguides pels atletes amb llicència internacional tinguin validesa al rànquing IPC. També permet la participació d’atletes internacionals.

El caràcter inclusiu de l’Open, gràcies a la col·laboració amb la Fundació Prevent, facilita la participació d’atletes amb o sense discapacitat en una mateixa competició, fomentant la inclusió social a través de l’esport. Es va contar amb la participació d’uns 80 nens i més de 50 atletes adults de 15 clubs diferents.

Maria Carmen Paredes, atleta paralímpica a Rio i segona a la marató de Londres d’enguany; Xavier Porras, amb quatre participacions als Jocs Paralímpics i una medalla de bronze en triple salt a Pekin 2008, i Martín Parejo, dos cops paralímpic, van ser els atletes més destacats que van participar al 18è Campionat de Catalunya d’Atletisme Adaptat.

Open Prevent Organizan 2017

Open Prevent Patrocinan